Симпозијум су партнерски организовали Естетичко друштво Србије као носилац пројекта, Факултет педагошких наука у Јагодини, НВО “Млади Грашак“ за уметност, културу и друштвена питања из Београда, Српско филозофско друштво, Факултет драмских уметности Универзитета у Београду, Истраживачки-медијски центар из Подгорице и НВО Балканолошки истраживачки центар из Бањалуке. Укупно је изложено тридесет седам пријављених радова. У оквиру пратећег програма отворене су изложбе “Позоришни плакат” Слободана Штетића и изложба фотографија Анђелке Савовић “Рокенрол – Универзални језик комуникације”.
[[БЕСПЛАТНО==]] Србија У21 Северна Македонија У21
др Александра Михајловић, доц. др Владимир Ристић, доц. др Верица Милутиновић, асист. маст. Милан Миликић. Датум: 18. 10. 2017. ИЗВЕШТАЈ О ОДРЖАНОМ НТЕРДИСЦИПЛИНАРНОМ СИМПОЗИЈУМУ ’’ФИЛОЗОФИЈА МЕДИЈА – МЕДИЈИ И АЛТЕРНАТИВА’’ На Факултету педагошких наука у Јагодини и у Хотелу ’’Афа Спа Ресорт’’ у Кончареву, у периоду од 6. до 8. септембра 2017, одржан је интердисциплинарни научни симпозијум са међународним учешћем ’’Филозофија медија – Медији и алтернатива’’. Овај интердисциплинарни научни скуп окупио је истакнуте научнике из региона у области филозофије медија, комуникологије, медијске педагогије, теорије уметности и медија, социологије и културологије, као и велики број медијских професионалаца и стручњака за комуникацију.
основни показатељи положаја младих у србији
Serbia U21 резултати уживо, распоред и коначан резултат
новембра 2017. године на Факултету педагошких наука Универзитета у Крагујевцу са седиштем у Јагодини. Одржавање скупа подржало је Министарство просвете, науке и технолошког развоја Републике Србије. Програмски одбор скупа чинили су: dr Snezana Lawrence, професор на Anglia Ruskin University, United Kingdom; проф. др Мирко Дејић, Учитељски факултет у Београду, Универзитет у Београду, Србија; проф.
Дискусија на Округлом столу последњег дана конференције указала је на потребу за даљим истраживањима у области развоја компетенција васпитача, учитеља и наставника, чије резултате је неопходно презентовати на другој по реду међународној конференцији о професионалним компетенцијама у образовању, која би била одржана кроз 2 године и постала традиционални научни скуп нашег факултета. За конференцију је пристигло више од 40 радова, по обављеном рецензирању апстраката од стране еминентних стручњака из земље и иностранства.
изналажење могућности за унапређивање наставног процеса и подизање наставничких компетенција, увођењем нових метода и информационих технологија; 2. наставне програме обогатити елементима истраживања, садржајима којима се унапређују практичне вештине свршених студената и подстиче њихова иницијативност, иновативност и предузетништво; 3. подстицати и подржати наставнике, сараднике и студенте, у систему универзитетског образовања, у планирању и реализацији примењених истраживања, чија су полазишта у спроведеним основним истраживањима, а која представљају основ за настанак иновација у науци и струци; 4. проналажење могућности за интра-универзитетско и интер-универзитетско повезивање и сарадњу, у циљу унапређивања квалитета високог образовања у Р Србији.
Gol.mk | Резултати и спорт – Rezultati i sport
(Гледајте уживо##) Србија У21 Северна Македонија У21
Скуп је завршен пленарном седницом на којој су председавајући секција поднели извештаје о раду секција, а затим су изнети закључци и предлози тема наредног скупа. Организатори су истакли задовољство због броја пријављених учесника са свих државних универзитета из земље и окружења. Након извршених рецензија радова планирано је објављивање Зборника радова са научног скупа. Организациони одбор скупа чинили су: проф. др Виолета Јовановић, проф. др Емина Копас-Вукашиновић, доц. др Ненад Вуловић, доц.
ENERGY AGENCY OF THE REPUBLIC OF SERBIA
На скупу је представљено пет пленарних излагања и једно угледно предавање. Остали аутори и коаутори су своје радове представили у 2 секције: I Квалитет високог образовања у контексту психолошких и педагошких теорија о учењу и развоју деце предшколског и школског узраста, као и специјалне едукације и рехабилитације; II Дидактичко-методички аспекти и дигиталне технологије у контексту унапређивања квалитета високог образовања; Након заједничког разматрања представљених резултата и дискусије, у завршном делу скупа су утврђени закључци и предложене мере за унапређивање квалитета високог образовања. Ове мере подразумевају: 1.
СТАТИСТИЧКИ ГОДИШЊАК STATISTICAL YEARBOOK